Saturday, October 1, 2016

Ure Forex Mark Pacific Standard Time

Forex Trading vir Beginners: Basics, Wenke Secrets Top 10 Maniere Nuwe Forex Traders geld verloor Statistiek toon dat die aanvanklike sukses vir nuwe forex handelaars is ontstellend laag. Met verloop van tyd, is hierdie tendens is geneig om te verbeter, maar vir baie is dit te laat. Nadat dit gepos is 'n reeks van verliese, sal baie nuwe handelaars gee-up, en glo dat forex is eenvoudig nie vir hulle. Dit hoef nie so te wees nie. Gebrek aan ervaring forex - soos enige nuwe inisiatief - 'n leerkurwe. Maar, in teenstelling met die leer van 'n nuwe vaardigheid soos leer om kitaar te speel byvoorbeeld, jy is jou hele spaargeld nie waag terwyl die ontdekking van die verskil tussen 'n groot en klein koord. Leer oor die valuta-markte en basiese handel beginsels uitsluitlik op 'n trial and error basis is nie 'n aanbevole benadering vir die verkryging van die vaardighede wat nodig is om 'n suksesvolle forex handelaar wees. Die meeste aanlyn forex makelaars bied 'n praktyk weergawe van hul handel platform wat die einste ondervinding as 'n lewendige handel aansoek bied. Tipies, wanneer jy 'n praktyk rekening te skep, is jy vry om handel te dryf en gaan soos jy wil waag net die play geld gebruik om jou rekening saad. Met 'n forex demo rekening. jy kan sien hoe die mark reageer op ekonomiese magte insluitend nuusberigte, maar eintlik gevaar vir jou beleggingskapitaal. Jy moet egter hierdie rekening ernstig behandel as jy verwag om te leer uit die ervaring. As jy net afgesit n verlies sonder om te verstaan ​​waarom die verlies plaasgevind het, dan is jy mors jou tyd en die opstel van jouself vir teleurstelling. Neem voordeel van hierdie unieke forex mark opleiding hulpmiddel voordat jou geld om 'n ware forex rekening. Onredelike verwagtinge Eerstens, ophou om te glo al die hype nog gepleeg deur 'n paar forex handelaars. Ja, daar is diegene wat dit doen ryk handel forex, maar sommige mense kry ook ryk verkoop huise. In beide gevalle, is dit nie oornag gebeur nie en dit kan jare neem om die ervaring en insig te verkry om forex te omskep in 'n voltydse, suksesvolle beroep. As 'n nuwe forex handelaar, as jy daarin slaag om te bly in die spel sonder om al jou geld in die eerste paar maande soos al-te-algemeen t stop jou dagtaak net nog nie. Afwesigheid van 'n gesonde handel Plan Langs met onredelike verwagtinge ten opsigte van die risiko's wat verband hou met forex en die bedrag van die tyd wat nodig is om suksesvol te wees, 'n algemene fout gemaak deur nuwe handelaars is die gebrek aan 'n forex plan. In werklikheid, is daar twee aspekte van hierdie plan 'n algehele doelwit vir jou handel aktiwiteite en 'n plan vir elke handel wat jy maak. Jou algehele doelwit moet die geldeenhede wat jy van plan is om in te gaan, die bedrag van die hefboom wat jy sal gebruik, en die hoeveelheid tyd wat jy van plan is om te wy aan jou handel aktiwiteite. Jou plan moet ook 'n realistiese opbrengskoers jy verwag om te bereik. In toevoeging tot jou algehele doelwitte te beplan, ook 'n afrit strategie vir elke handel wat jy maak wat die volgende insluit die boonste en onderste grense van die handel wat jy nodig het. Met ander woorde, moet jy die vlak waarop jy poste sluit en neem jou wins (neem-winsgewende volgorde) of in die geval van 'n verlore handel, die vlak waarop jy bereid om te gaan voordat jy uit die handel te identifiseer dus die beperking van jou verliese (limiet volgorde). Ons sal meer praat oor stop-verlies en neem-winsgewende instruksies later. Gebrek aan dissipline 'n Plan is slegs van waarde as jy eintlik die geduld en die dissipline om dit te volg. Terwyl dit moeilik kan wees, is dit nodig as jy verwag om suksesvol te wees, en dit is juis waarom die ontwikkeling van 'n plan voor die handel is so fundamenteel. As pryse wissel, kan jy maklik kry wat vasgevang is in die mark en dit is net die menslike natuur wat jou sal begin om die tweede raai jou aksies. As, byvoorbeeld, die tempo beweeg op oortref jou oorspronklike Neem Wins punt, kan jy in die versoeking kom om uit te hou vir 'n selfs hoër alternatiewelik terugkeer, as die prys daal onder jou limiet vlak, maar jy glo daar is 'n groot terugslag net om die draai jy kan in die versoeking om die einde oop op die hoop van 'n ommekeer te hou. Maar doen óf scenario regtig sin maak as voordat jy die handel jy 'n goeie rede vir die stigting van beide jou neem wins en jou verlies limiet vlakke aangegaan het, hoe waarskynlik is dit dat toestande verander het so baie dat jy nou bereid is om jou vorige aanslae gooi is by die venster uit in die hitte van die stryd Kan jy seker wees dat jy nie wat op emosie, eerder as klank analise dit is die rede waarom 'n plan so belangrik dit laat jou toe om die emosie wat gebind is om op te staan ​​in tye van onbestendigheid te vermy. En dit is nie te sê dat 'n verhandeling van plan nooit kan hersien word in werklikheid, jou algemene doelstellings moet weer ondersoek elke paar maande of selfs meer dikwels as wat nodig is. Sowel, mag dit nodig wees soms 'n plan middel handel as marktoestande lasbrief te laat vaar, maar dit moet die uitsondering en nie die norm wees. En ja, soms die mark kan so wisselvallig dat geen bedrag van beplanning positiewe resultate sal oplewer nie. In hierdie geval, miskien is die beste opsie is eenvoudig nie om handel te dryf totdat jy 'n beter greep op dinge kan kry. Moet nooit toelaat dat jou om te val in die soms die beste plan is om niks te doen. Versuim om Sluit keerverlies en Neem Wins Instruksies Wanneer jy 'n mark bestelling te plaas en laat dit oop te maak jy is in effek, dobbel met die totale waarde van jou rekening. Om hierdie rede, moet jy oorweeg om keerverlies instruksies om al oop posisies. Byvoorbeeld, as jy hou 'n lang GBP / USD posisie, kan jy 'n stop-verlies opdrag dat jou lang posisie outomaties verkoop indien die koers daal tot 'n sekere vlak. Op hierdie manier, kan jy die bedrag wat jy kan verloor op enige gegewe handel, selfs as jy nie in staat is om voortdurend te monitor jou rekening is beperk. Take-winsgewende bestellings is soortgelyk in dat hulle toelaat dat jy die tempo waarteen jy wil oop posisies gesluit om uitsluiting in winste te vestig. Weereens, moet jy eenvoudig die tempo waarteen die winste te neem identifiseer, en die handel stelsel sluit die posisie sonder verdere ingryping van jou kant. Oormatige HEFBOOM Afhangende van jou ervaring vlak, kan handel hefboom 'n kragtige instrument om jou te help opbrengste te maksimeer, of dit kan die oorsaak van jou ondergang wees. Dit is nie iets wat ligtelik opgeneem moet word en as jy nie verstaan ​​hoe dit werk, Don t handel totdat jy verstaan. Hou te veel Oop Trades vegter vlieëniers noem dit as 'n forex handelaar, kan jy nie met die dood, maar jy sal waarskynlik uiteindelik gebreek het. Hou verloor posisies Te Lank Een van die dinge wat werklik skei gesoute forex handelaars van dié net begin is hul vermoë om te bepaal wanneer 'n verlore handel nie gaan die tendens om te keer. Eerder as om, sal gedissiplineer handelaars die verlies te neem en uit baie vinniger. Dit is nog 'n rede om beskermende stop sit op al jou ambagte as jy sluit effektiewe stop wanneer jy 'n nuwe handelsmerk te dien, kan jy ten minste jou verliese te beperk sonder om te veel tyd aan die orde te bring. As die handel treffers die stop, sal jy verloor die bedrag verbind, maar ook die beskerming van die grootste deel van jou kapitaal, sodat jy met fondse te skuif na iets anders wat hopelik sal meer winsgewend te maak. Soms, jy moet net hierdie dinge te hanteer as lewenslesse leer en aanbeweeg. Ignoreer Tempo Smeer Skommelinge en die impak Versprei op winsgewendheid Wisselkoers versprei soms tot op die punt van die draai van 'n winsgewende handel in 'n verlies van een. Jy moet ook verstaan ​​dat forex versprei sal verbreed tydens off-mark ure wanneer volumes en likiditeit is laer. Daarbenewens versprei is geneig om voor belangrike nuus uit te brei soos 'n dreigende besluit rentekoers of die nuutste diens resultate. Dink oor die meer as Doeltreffende Cash Management (aka Gierigheid) Hierdie een is redelik reguit vorentoe, selfs wanneer die kans is dus teen hulle wat dit nie sin maak nie. As jy wil om te dobbel, gaan na Vegas. Nuwe baie cool CandleTime en sessie tyd klok aanwysers laaste aanpassing 22 Maart 2011, gepos word nuwe v1 3 Ek gebruik CandleTime. mq4 (aka b-Clock. mq4) vir 'n lang tyd, en dit het 'n paar eienaardighede in die vertoning van 'n enkele syfers (bv teken. Ek skoongemaak die kode en 'n paar gebruikers veranderlikes bygevoeg kleur beheer, en / of vertoning van die tyd deur die bar, en / of vertoning van 'n kommentaar. die deur-die-balk teks vertoon enkelsyfergetalle sekondes net 'n boete. () FYI, wanneer die sekondes wat oorbly is 'n negatiewe getal, die ou bar is verby, maar die nuwe bar is nog nie gevorm, of in 'n sekere sin is dit is te laat. in sulke gevalle ek nou 'n toestand kan voortduur vir vertoon nogal 'n lang tyd). Die bogenoemde program Ek het 'n beroep. Jy kan dit hernoem as jy wil. Ek het ook besluit om 'n ander tyd in verband program, klok v1 3.mq4, aka Clock. mq4, wat 'n soortgelyke vertoning kwessies moes verander. Dit instrument vertoon 'n verskeidenheid van name mark en ure in die een hoek van jou grafiek. Ek het 'n paar beduidende verbeterings aan die aanwyser wat ek noem: Verskillende hoogtepunt kleur (s) wat gebruik word vir die mark ure (met die aanvaarding 08:00-05:00 plaaslike mark ure) Bygevoeg sekondes vertoon, en gebruik metode soos wat enkelsyfers beter lyk (hieronder). FYI, het ek 'n wysiging van die klok v1 3.mq4 genoem klok v1 4.mq4 maar wat is eintlik 'n script. (Ek het dit gepos elders - en kan t verwyder nou - 'n afskrif ek genoem klok v1 4 script. mq4). Ek gepos het sonder om eers ten volle te toets. Ek het probleme met behulp van die script. Na 'n kroeg voltooi, die bar tyd wasn t werk vir my. (Tyd 0 is gevries, want dit was in 'n oneindige lus met Slaap (1)). Ek kon nie ook t tydsraamwerke verander sonder om te stop die script en dan weer toe te voeg nie. Miskien is ek iets verkeerd doen, maar dit didn t goed werk vir my. My weergawe updates op 'n datum deur bosluis basis (maar nie meer as een keer per sekonde). Dit moet relatief CPU vriendelik teenoor 'n oneindige lus (). Let wel:. Die klokke nie werk nie, tensy nuwe bosluise kom ook daarop dat oor naweke, die makelaar klok is gevries en selfs met gesimuleerde bosluise jy sal nie updates Jy kan probeer, of beter te sien. wag vir die mark oop te maak. Installasie: // Kopieer hierdie lêer na: C: / Program Files / - jou-MT4-gids-hier --- / kundiges / aanwysers / // oorsig het die om in te lê onder die Gemeenskaplike Tab wanneer jy dit na 'n grafiek te voeg // FYI, die DLLs haal die plaaslike CPU klok tyd en tydsone inligting sowel as die wêreld tydsone inligting. // 'N Woord van waarskuwing: Jy kan my hele bronkode en wat die DLL s doen wat moet onskadelik wees sien. // Persoonlik, ek in staat stel nooit DLL s op enige binêre. EX4 lêer want ek don t vertrou wat die program kan doen. // Vir al wat ek weet, kon dit uitstuur baie private inligting oor my of my rekening // // WEL Die wêreld tydsone tye is net so akkuraat as jou plaaslike CPU klok of, indien veranderlike // Broker MMS'e Is Gold Standard True , jou makelaar se klok minstens verifieer jou eie klok en dit akkuraat // WEL jou makelaar tyd onafhanklik van jou plaaslike CPU klok en, hoewel dit onwaarskynlik is, kan te eniger tyd te verander. (Baie dankie aan die vorige skrywers vir hul idees en implementering wat ek verder het versterk.) Meld asseblief enige probleme / probleme. Updates: 2008/09/27: Nuwe Vaste n paar foute met v2 6 bekende probleem met ADR / April: Wanneer berekeninge is gebaseer op 'n ander grafiek tydsraamwerk, die berekeninge is slegs korrek as jou geskiedenis data is stroom vir die ander tydperk (dws ADR sal akkuraat wees as jou daaglikse geskiedenis data is huidige). Beste manier om seker te wees is om 'n daaglikse grafiek oop bo en behalwe die grafiek wat jy heg hierdie aanwyser te hê. 2011/03/22: Nuwe. 2011/03/22: Nuwe is nou onwaar. Dubbel gekontroleer ST / DWT changover datums en opgedateer Israel datums. Bygevoeg bodprys te lae-verspreiding waarskuwing. LowSpread pyle het Agtergrond valse, en nou plaasvind op die presiese huidige prys. Elke LowSpread gebeurtenis skep nou 'n pyl. (Gebruik word om een-pyl-per-bar stoor net die vorige byeenkoms per maat wees) (FYI, klank kennisgewings word nog in hierdie weergawe geïmplementeer). 2011/09/20: Nuwe v2 10 (Afgelaai 7500 keer voor volgende weergawe update) Verander: Tokyo plaaslike mark Open / Close uur verander na 09:00-06:00 (Dit is die gebruiker beheerbaar met behulp van veranderlikes TokyoLocalOpenHour en TokyoLocalCloseHour) Moskou TZ is opgedateer, want dit geen meer waarneem enige verandering vir ST / DWT. (Vaste 'n fout met Berlyn tyd dat daar kortliks in v2 9 wat nou v2 10) 2014/01/30: Nuwe v2 11 (Afgelaai 714 keer voor volgende weergawe update) Wysigings: Made kode veranderinge dit versoenbaar is met opkomende nuwe te maak MT4 (verloor spoor van die naam font op MT4 weer begin, maar hulle sê dit s vasgestel in die volgende weergawe. a 509 saamgestel weergawe verskyn fyn werk. natuurlik kan daar ander probleme wat kom wanneer hulle uiteindelik vestig op 'n produksie MT4 vry te stel, sodat ons sal sien wat gebeur 2014/03/19:. nuwe v2 12 Wysigings: Vaste fout met betrekking tot die gebruik van sjablone in 'n nuwe MT4 bou 600, wat ek myself nie eens nog gebruik PS nuwe screenshots bevat 'n paar nuttige notas. . Verskeie nuwe mark gebiede en kroeg inligting kan nie gewys word in die ouer screenshots. FYI, vorige weergawes is afgelaai 1000 s kere (Sien statistieke langs elke weergawe release hierbo). Hierdie en ander programme Ek ve gepos is gratis, maar skenkings is welkom PayPal te pips4life by yahoo dt com Dit is korrek. dit is 'n telling-down timer Vir elkeen van daardie tydraamwerk jy sal nuwe bars kry in presies dieselfde aantal MM: SS. Die aantal updates slegs wanneer jy nuwe bosluise kry en nou die mark is redelik stadig. Om bosluise te boots, kan jy die regs-kliek menu gebruik en kies. (.. FYI, Ek het regtig graag 'n een-aanslag metode te verfris doen As iemand weet hoe, post) (... Sjoe jy my bang gedink ek gepos word 'n slegte weergawe Dit gaan goed AFAIK) geword Augustus 2008 Status: Lid 1210 poste wat korrek is. dit is 'n telling-down timer Vir elkeen van daardie tydraamwerk jy sal nuwe bars kry in presies dieselfde aantal MM: SS. Die aantal updates slegs wanneer jy nuwe bosluise kry en nou die mark is redelik stadig. Om bosluise te boots, kan jy die regs-kliek menu gebruik en kies. (Ter inligting, ek het regtig graag 'n een-aanslag metode te verfris doen. As iemand weet hoe, post.) (Sjoe. Jy my bang. Gedink ek gepos word 'n slegte weergawe Dit gaan goed AFAIK.) Dankie liewe vir clearification verkoop Nooit laer opwaartse kanaal, tensy breacked en omgekeerd. Bykomende Gebruikersnaam geword Mei 2007 36 Pos Tog is dit doesn t werk vir my tho. Altyd kom tot 'n verkeerde tyd tussen plaaslike en GMT een. Jodie Forex op sy beste geword Mei 2008 Status: Nudiste 1098 Posts Tog is dit doesn t werk vir my tho. Altyd kom tot 'n verkeerde tyd tussen plaaslike en GMT een. Ek ook, probeer om hierdie een te verander: Verkeerde lêer, jammer, probeer dit nou geword Mei 2008 Status: Nudiste 1098 Posts Dit blyk dat daar 'n fout in MT4 wees wanneer jou stelsel klok het daglig besparings afgeskakel. Ek het nie daglig besparings in my tydsone. Hier is wat ek gedoen het om die kode te los: geword Mei 2008 Status: Nudiste 1098 Posts Ek Sydney mark het by die klok vir ons Aussies Sydney tydsone is GMT 10 Market ure 07:00-04:00 Sydney tyd geword April 2007 Status: Lid 575 poste in die ouer weergawe v1 3 waaraan ek gemaak vertoning wysigings, aanvaar ek die tydsone / ST / DWT-kode besig was, maar natuurlik die lig van die verslae van probleme dit wasn t. Ek waardeer NuckingFuts plaas 'n update - maar daar was probleme met dié weergawe sowel. (Dit was 3600 minute gekodeer, nie sekondes Kinda gelukkig dit amper gewerk al is.) Ek grawe in die kode wat ek nie voorheen verstaan, en nagevors alternatiewe Windows funksies wat 'n baie meer robuuste en akkurate metode van berekening van die plaaslike tye in te verskaf elk van die mark gebiede, plus dit werk uit watter is jou eie tydsone - insluitend Jakarta, Tokio, Sydney. oor die hele wêreld. Ek stel my eie CPU klok om verskeie tydsones en dit het gewerk op elke een wat ek probeer. Die ST / DWT moet aanpas deur is nou uniek vir elk van die mark tydsones. Byvoorbeeld, wanneer die VSA verander ST / DST, net die New York mark tyd geraak word. Soortgelyke vir Londen en Sydney. (Tokio, op die oomblik, nie waarneem DST). Hierdie weergawe v2 1 het net een nadeel ek weet, en dit is dat jy moet 'n jaarlikse aanpassing daarvan ST / DWT oorgang datums kry met die nuwe wêreld mark vir 2009 (en elke jaar therafter). FYI, is die metode om updates te maak gedokumenteer in die kode deur die gebruik van 'n eksterne veranderlike stel om WAAR (op net een grafiek) vroeg in die nuwe jaar. Dit sal egter 'n update waarskynlik gepos in Januarie 2009 net miskien, sal 'n beter permanente en outomatiese metode ontdek en in 'n toekomstige weergawe sit, maar my kennis van Windows funksies is uiters beperk. Gaan na Post 1 en laai die nuwe P4L Clock. mq4 lêer. Verwag dat die tye korrek wees wanneer die mark oop en die bosluise begin weer kom. Aangesluit April 2007 Status: Lid 575 Posts Hierdie weergawe v2 1 het net een nadeel ek weet, en dit is dat jy moet 'n jaarlikse aanpassing daarvan ST / DWT oorgang datums kry met die nuwe wêreld mark vir 2009 (en elke jaar therafter ). Dit blyk uit die bogenoemde stelling verkeerd was. en in die feit, moet jy nie jaarlikse updates op alle Weergawe v2 2 van updates nodig, wat nie waar is nodig. Ek didn t regtig verstaan ​​die bis sintaksis en moes dit uit te vind net om te verneem dat die ST / DWT oorgang date inligting was reeds korrek vir die komende jaar. Natuurlik, indien enige mark sone wetlik verander hul ST / DWT oorgang datums, 'n update sal nodig wees. (Byvoorbeeld, Tokio is bespiegel dat dit oorweeg DWT). FYI, sal 'n update NIE nodig as jou plaaslike tydsone verander ST / DWT dateer slegs indien 'n mark sone verander (New York, Londen, Tokio, Sydney). Gaan na Post 1 en laai die nuwe v2 2 P4L Clock. mq4 lêer. Verwag dat die tye korrek wees wanneer die mark oop en die bosluise begin weer kom. (Of tydelik stel Weekend toets af waar en simuleer bosluise met. Jy moet die korrekte wêreldwye tye wat jy kan verifieer teen worldtimezone sien / index24) (Ek hoop ek m gedoen met veranderinge, maar natuurlik as iemand enige probleme rapporteer hul kon meer wees . Dit blyk egter dat ek aangespreek die belangrikste kwessies met v2 1 en nou v2 2). Hi Kent (P4L), Na 'n paar uur aanlyn hoofpyn met hierdie oulike klok, stadig Ek verstaan ​​dit alles oor en probeer om 'n bietjie te verander nie, maar as jou verwysings, ek nog steeds verward met betrekking tot die ST / DWT. So, so eenvoudig as wat ek kan, sal jy dit nagaan deur of ek sit iets verkeerd op die klok aangeheg. Dankie Kent, ek waardeer en jou poging. PS: Ek voeg dit Auckland, Jakarta as bewerkbaar plaaslike basis, Moskou, Berlyn, Seatle, sodat almal hier dit kan benut. Jammer jy tyd om die ou weergawe verstaan ​​het. Ek was ook verward oor die ou ST / DWT-kode (wat ek nie skryf), maar ek grawe in dit en toe ek verstaan ​​dat dit nie behoorlik kan werk uit verskillende wêreld tydsones of kan dit hanteer verskillende ST / DWT oorgang datums, ek vervang dit geheel en al. Ek het dit maklik vir jou om nie te gaan deur middel van die nuwe weergawe en weer toe te voeg al die nuwe markte. 'N Nuwe v2 3 is nou beskikbaar in Post 1. Ek mark sones bygevoeg vir Auckland, Moskou, Berlyn, en Seattle. Ek het ook verwerk en verander die verstek topOffsetPixels tot 10 (Dit lyk nog steeds dieselfde). P. s. Hierdie weergawe v2 3 moet korrek wêreld keer vertoon of jy dit hardloop uit Jakarta, Tokio, Sydney, Europa, die VSA byna oral (Selfs die 30 minute geneutraliseer-tydsones soos Caracus verskyn om te werk as jy sit Broker MMS'e Is Gold Standard valse. Alle ander tydsones kan waar of vals per jou voorkeur gebruik). Hi Kent (P4L), ek ve n blik op jou nuutste P4L klok, dit lyk goed, maar ek het gedink dit was so ingewikkeld net vir vertoon wêreldstad tyd, isnt dit Is daar enige ander manier om dit kort en makliker te maak, sodat dit het t neem te lank en kleiner grootte van die lêer Jammer, ek m nie in staat ini programmering, maar net my gevoel sê dat. Moet nooit moed opgee, Kent. Vanuit Wikipedia, Occam se skeermes sê: Addendum. maar nie eenvoudiger as wat nodig is om 'n ware oplossing beskryf. Bly jy hou van die instrument, maar sover ek weet, is daar geen probleem met die prestasie en lêergrootte shouldn t saak nie, solank dit die werk gedoen sonder 'n boete kry, reg Die program is geensins die eenvoudigste moontlike oplossing, maar in teenstelling met dit is voorganger weergawe en die paar ander klok gereedskap ek vyf gekyk, ten minste dit gee - AFAIK - die korrekte wêreld tyd jaar deur vir elke mark sone, ongeag van jou eie plaaslike tydsone plek. Die meeste ander klok programme nie die regte tyd te gee vir elke mark, uit elke tydsone jy weer in. Sommige ekstra kompleksiteit is slegs vir opsionele vertoning van 'n paar dinge, soos te doen wat jy wil sekondes of nie (Persoonlik, geen). Wil jy 24 uur-formaat of AMPM (Vir my is 24 uur). En wil jy 8 mark tydsones (Ek verkies net Sydney, Tokio, Londen en New York). Al die ander is net lawaai vir my. So, daar is opsies elke gebruiker kan stel om te kies nie die verskillende mark sones te vertoon of nie, en of om nie te wys en 24-uur-formaat of. Ek dink die program is aansienlik verbeter deur die verandering van die kleur wanneer die mark is oop, maar dat die funksie is, waarskynlik,. Daar is 'n bietjie ekstra-kode te kies wat vir my kom nie t saak of dit die geval is of kom nie t. Ek erken dat kode was as wat minimaal nodig was, maar dit neem baie min ekstra CPU om dit te doen. Die program sal baie makliker kode wees as Windows beter funksies moes die huidige tyd navraag in enige ander tydsone maar dit kom nie t. Dit is net regtig 'n goeie vir die vertoon van wat is jou eie plaaslike tydsone, per jou eie ST / DWT oorgang datums. Ek het besef dat ten einde die probleem op te los, sal ek 'n paar ongewenste maar noodsaaklike kompleksiteit te voeg tot die tye reg vir elk van die onafhanklike mark tydsones van enige plaaslike tydsone te kry en dat is wat ek gedoen het. Spaar al die inligting in my program het 'n klomp van die lyne, maar dit loop net een keer en is nie fundamenteel ingewikkeld. Dit kode kan nie makliker as dit is (AFAIK) wees, totdat Windows bied 'n beter tyd funksies. Ek m geen kodering kenner maar ek sit alles wat ek kon in die init () prosedure wat slegs een keer loop. In die afdeling hoof begin (), ek don t toelaat dat dit meer dikwels loop as een keer per sekonde. (Vorige weergawes gehardloop elke enkele blok, selfs as jy het 10 bosluise in 'n enkele sekonde. Dit, IMO, was baie verkwistende van CPU, terwyl myne is nie). Bottom line, terwyl die kode meer kompleks as minimaal nodig mag wees, dit moet nog redelik effektief wees, en elke gebruiker kan hul persoonlike voorkeure te stel in die afdeling eksterne veranderlikes. Ek Don t weet van enige meetbare impak op CPU prestasie wat loop hierdie aanwyser sal hê. Ek dink dit is weglaatbaar. Dit was net 'n newe-projek in die kodering vir my en ek don t het baie belangstelling in die verandering van dit net om dit te vereenvoudig of maak dit kleiner, tensy daar 'n doel vir sulke veranderinge. Ek weet reeds in my kop al mark keer die volgens my eie plaaslike klok so ek don t regtig selfs hierdie klok moet myself maar dit is lekker om nie te hê aan die hoofberekeninge doen. As daar 'n fout in my kode waar dit die verkeerde antwoord gee, sal ek dit oorweeg om veranderinge, maar selfs dit is nie 'n hoë prioriteit vir my. Tot dusver het niemand enige probleme met die nuwe weergawe (s) so dinge lyk stabiel vir nou berig. Ons sal so gou as die verskillende wêreld sones begin verander ST / DWT redelik gou te sien. As jy nie t omgee my vra, wat is die plaaslike mark ure vir Auckland, Nieu-Seeland Is dit 8A-5P of later as dié Sedert Auckland is 3 uur voor Sydney tyd, man ek wil weet wat is die vroegste praktiese mark tyd wanneer die week begin. My eie makelaar doesn t open totdat Sydney 07:00 Maandag (17:00 Sondag in New York, 10:00 Auckland). Ek wonder net hoeveel ure ander is die handel teen die tyd dat my makelaar begin as daar is dikwels 'n groot gaping oop vir my. Ek is nie 100 seker op die uur vir NZ. Ek dink dit kan 'n 10:00 begin NZ tyd (GMT 12 Ek dink NZ plaaslike tyd - voeg 1 uur vir DWT). Het 'n vinnige soektog op Google en kon nie t vind die presiese tye. Miskien 'n Kiwi VF er kan weet meer FX Produkte Tuis Brexit: 'n rasionele Kyk na Irrationalities opsies interessante insig oor euro en pond sentiment as Brittanje berei vir Brexit stem in Junie. Brexit: meer pyn vir EU as Brittanje As die Verenigde Koninkryk trek uit die Europese Unie, sal dit seer Brittanje meer as die EU, wat nie sluit in welvarende lande soos Noorweë Switserland Corn, Soy en koring Volatiliteit Stel na vyf faktore Spike, insluitend die loop van die Amerikaanse dollar, wat kan die lae-wisselvalligheid omgewing graanmarkte gesus deur genoegsame voorrade verander. VS Dollar-Indiese rupee: Demografiese Verdeel Kyk na 'n kort video te kyk na die beduidende verskille in VSA-Indië demografie en hoe hulle hul onderskeie geldeenhede kan beïnvloed. Junie Options hersiening deur CME Groep 14 Julie 2016 09:00:00 CDT Review wat gebeur in die opsies mark gedurende die maand van Junie, insluitend 'n oorsig van die kompleks, tendense, en nog baie meer. Brexit Stem: 'n kykie in die toekoms van Europa Deur Bluford Putnam 16 Junie 2016 13:25:00 CDT Watch CME Group Hoofekonoom Blu Putnam bespreek op Futures Institute die implikasies van Brittanje se verblyf of verlaat EU stem. Mag 2016 Options hersiening deur CME Groep 7 Junie 2016 00:00:00 CDT Volg wat gebeur het in die markte Options Mei 2016, insluitend die verhoging van die totale ADV van 10 JoJ, mees aktiewe opsies in elke bateklas, en nog baie meer. Brexit: 'n rasionele Kyk na Irrationalities Deur Erik noord gebied 11 Mei 2016 10:00:00 CDT opsies interessante insig oor euro en pond sentiment as Brittanje berei vir Brexit stem in Junie.


No comments:

Post a Comment