Tuesday, September 27, 2016

Opleiding Strategie En Beplanning

etiese werk en lewe leer Gratis loopbaan hulp, sake-opleiding, organisasie-ontwikkeling - inspirerende, innoverende idees, materiale, oefeninge, gereedskap, templates - gratis en pret. updates en wenke .. Is jy belangstel in enige van hierdie nuwe inisiatiewe. Ons is op soek samewerking met 'n progressiewe etiese organisasies om 'n paar opwindende nuwe ontwikkelings te bevorder: doelen werk aan die uitbreiding van L D om die ontwikkeling / disadvantated wêreld. Regering entiteite werk aan die uitbreiding van L D om jong mense. veral werklose / benadeeldes. Werkgewers wat belangstel in vlieg met nuwe L D bestuur oplossings - doen wat jy wil jou eie gebrandmerk in-huis platform, die aanbieding van die beste inhoud en gereedskap op leierskap en bestuursontwikkeling, met gesofistikeerde dop, kentekens, en internasionaal erkende kwalifikasies en akkreditasie. As jou organisasie - enige plek in die wêreld - is wat belangstel in enige van die bogenoemde kontak Alan Chapman. Hierdie inisiatiewe is in vennootskap met Accipio (sien volgende nota) - met wie ons reeds vennoot om aanlyn leierskap leer kwalifikasies bied. Stuur asseblief hierdie item om iemand wat jy ken wat dalk belangstel. Dankie. Businessballs / Accipio eLearning vennootskap voort om te ontwikkel - Die Accipio organisasie, 'n Instituut vir Leierskap en Bestuur (ILM) en Geoktrooieerde Bestuursrekenmeester Instituut (CMI) sentrum, bied 'n gratis oudiovisuele interaktiewe eLearning modules, in lyn met internasionaal erkende kwalifikasies (ILM of CMI) . Jy kan leer punte behaal vir elke leierskap en bestuur emodule, en kry 'n vlak 3-toekenning, sertifikaat of diploma. Registreer met die toekenning liggaam (via Accipio), beveilig dan genoeg leerpunte, en slaag die opdragte. Akkreditasie fooie aansoek doen. Klik hier vir toegang tot die eLeadership Akademie. Die ARK afkorting. Ek is dankbaar vir Karen vir inspirerende my om te skryf oor ARK (A Random daad van liefde) - 'n akroniem wat lewens en wêrelde verander. Karen van nêrens af gekom soos 'n engel, en het ons gehelp met spyseniering by my pa se begrafnis ontvangs. Dankie Karen. Na die afgelope tyd verloor my pragtige Pa, ek vind myself bevraagteken heelwat, en ek het tot die gevolgtrekking gekom en gedemonstreer myself bo alle twyfel dat ons hele lewe is binne ons. Al wat ons is, en alles wat ons het, en alles wat ons nie nog t weet eintlik reeds binnekant van ons. ons vrese, dreigemente, wie ons is en wat ons geword het, ons ellende of geluk. want ons kan nie ten volle beheer oor wat met ons gebeur ons kan net kies om ons antwoorde op wat met ons gebeur. En dit is hierdie, ons reaksies op wat met ons gebeur, wat bepaal werklik wie ons is en hoe ons voel. My Londen-marathon vir liefdadigheid. Ek het klaar die Londen-marathon (24 April) in 4u 16mins. Hier is my statistieke. Aan almal van julle skenk, insluitend dié van julle vir wie Ek het geen kontakbesonderhede en so kan jy nie persoonlik dankie, asseblief weet hoeveel u ondersteuning beteken vir my. Baie dankie vir u wonderlike vrygewigheid en goedhartigheid. Ek die marathon gehardloop omdat ek my maat Liane verloor in April 2015. Liane opgewek 'n klomp geld vir liefdadigheid nadat hy haar dogter Ella ouderdom 11 tot beenkanker in 2009. Liane aangeteken 'n album van die pragtige oorspronklike liedjies net voor sy dood. Die musiek is vry om hier af te laai. saam met haar te raak en inspirerende storie. Dankie - Alan Chapman (eienaar / stigter van Businessballs) Ek het geleer en bevestig vir myself in 2015. Dit liefde is die mees ongelooflike geneser en die herbou van Jerusalem. Dit kwesbaarheid en swakheid is 'n platform vir krag en groei en geluk. Dat nie-veroordelend luister en waarna geluister word is baie kragtige alternatiewe vir dwelms en terapie. Dat oefening en platteland - of bome en velde of park - is wonderlik gratis en baie toeganklik hulpmiddels om te voel goed en hy sterk. Dit berei en te eet goeie natuurlike eenvoudige skoon kos - en skoon goeie dinge drink ook - is almal baie behulpsaam te. Dat dit is soms goed om 'n bietjie slaap in die middag, as jy nodig het om en in staat is om, as gevolg slaap - selfs tien minute - is werklik herstellende. Dit opstaan ​​uit die bed en kry dinge gedoen, wat begin met net 'n koppie tee of koffie, eerder as om te bly in die bed gooi en draai, kan radikaal een se bui verander. Dit uit te reik na mense is goed vir die Reacher en die hand uitgesteek om. Dit leesboeke en papier dinge (of 'n sagte digitale toestel) is 'n baie wonderlike alternatief vir die TV en die Internet en die smartphone. Dat daar biljoene mense in die wêreld wat graag sou ruil plekke met ons wanneer ons dink die lewe kan t kry veel erger. Dat 'n ewekansige daad van liefde aan vreemdeling het 'n ongelooflike kragtige en positiewe uitwerking, want die gewer en die ontvanger, selfs al is dit lyk nie aanvanklik om enige sin maak. Dat ons nie t nodig het om meer as wat ons nodig het om te gee aan ander. Dit gee iets aan iemand maak ons ​​ryker. Dit aanvaarding is oor die algemeen beter as om te probeer om 'n paar baie groot moeilike dinge te verander wat die lewe vir ons gee soms, tensy ons 'n baie goeie vertroue en vasberadenheid om hierdie groot dinge verander. Dat ons moet versigtig wees wat ons wil vir, want dikwels weet ons nie wat werklik die beste is vir ons. En dit help mense help die helper en die gehelp. Baie dankie aan almal wat my gehelp het deur 2015 en baie ander keer. Tree asseblief in verbinding as jy dink ek kan jou help. Gepubliseer vir die eerste keer hier, veel meer as 'n liefdesgedig. Universal Love - stuur dit aan iemand wat jy liefhet. Charismatiese tot die Core is die wonderlike nuwe boek oor outentieke leierskap deur Nikki Owen. Nikki is 'n kenner in charisma - in die waarde en betekenis van charisma vir die lewe, werk, leierskap, ens en ook hoe om meer charismatiese geword. Nikki bestudeer en geherdefinieer charisma daarmee 'n meetbare, tasbare, leerbare krag wees. Sy verduidelik en leer charisma sodat dit 'n diep en gesofistikeerde siening van die mensdom en egtheid, vir ons almal betrokke. Sien meer by Nikki Owen se webwerf. Reflektiewe praktyk is gebaseer op die ou beginsels (Sokrates was 'n advokaat ..) en is nou 'n kragtige en gedefinieer metode vir self-verbetering, om ander te help, en potensieel vir waterval hele organisasies van alle soorte. Sien reflektiewe praktyk - sy geskiedenis, teorie, definisies, metodes, en ook 'n briljante gratis Refective Practice Eie Assesseringsinstrument. 'N Ander naam vir 'n oliemaatskappy uitvoerende n dop pak. Terwyl dit is soos 'n woordspeling. dit is tegnies 'n grap wat gebaseer is op 'n heteronym en metoniem. A heteronym verwys na 'n woord wat uitgespel en klink dieselfde dieselfde as 'n ander woord, maar het 'n ander betekenis en verskillende herkoms: Die oliemaatskappy Shell, wie se naam is afgelei oorspronklik van die invoer van seeskulpe, is punned met 'n dop sweetpak , wat so genoem omdat sy buitenste laag van materiaal 'n dop genoem. Daar is baie terme vir en voorbeelde van woorde wat op verskeie maniere dieselfde maar anders. Sien heteronyms, heterophones, heterographs, ens 'n metoniem is 'n woord of frase wat simbolies verteenwoordig iets waarmee dit geassosieer word: Byvoorbeeld 'n pak informeel verwys nou na 'n maatskappy uitvoerende, want maatskappy uitvoerende beamptes sterk geassosieer word met die dra van pakke, en dit SA snaakse idee wat altyd moedig aanneming van nuwe woorde. Daar is honderde meer fassinerende en snaakse woord nuuskierigheid terme en definisies in die grammatika en taal woordelys. Die Businessballs 2014 groot jaar QUIZ is beskikbaar vir mense steeds in die bui of met rede om fees te vier of hersien verlede jaar. 50 gratis vrae en antwoorde. Wat het jy regtig sê wat ek dink ek hoor is die merkwaardige nuwe boek deur Sharon Drew Môre. Dit is die wonderlike gids tot die verbetering van kommunikasie (en sodoende die mens begrip en verhoudings) is beskikbaar by DidIHearYou Môre se vorige beste verkoop boeke het gefokus op sake kommunikasie. Hierdie nuwe boek strek haar briljante leiding aan alle vorme van Kommunikasiewese - vir sake-folk, professionele kommunikeerders, onderwysers, ouers en jongmense - almal. As jy wil 'n beter kommunikeer, of ander te leer hoe om, dan is hierdie boek sal jou help, miskien selfs in 'n lewensveranderende manier. (Dit was 'n persoonlike aanbeveling -. Nie 'n betaalde advertensie) Motivering is 'n komplekse en buigsame materiaal. J Stacey Adams billikheidsteorie - en die verwante diagram voorstelling van Adams billikheidsteorie - bied wonderlike duidelike maniere om te verstaan ​​en te leer ander mense oor die betrokke faktore, en hul potensiaal te skuif. Kreatiwiteit is nie net vir ontwerpers en kunstenaars - dit is vir almal, en is uiters belangrik vir probleemoplossing en besluitneming. leierskap. aanbiedings. koöperatief saam met ander, en baie ander werk rolle. Ondervraging is 'n kragtige alternatief vir die maak van state. 'N Goeie vraag is dikwels baie beter as 'n verdedigende opmerking, of 'n teen-beskuldiging, vir alle vorme van situasies. Met behulp van 'n ope vraag (Wat. Hoe. Veral) is 'n eenvoudige en doeltreffende tegniek vir verset kragtig of boelie druk. Die gebruik van vrae, eerder as verklarings en raaiskote, is ook baie effektief vir die bou van vertroue, opaal konflik, verstaan ​​situasies, besturende ander mense, onderrig, opleiding, en ouerskap. Tradisioneel word ondervraging beskou as hoofsaaklik 'n verkoop vaardigheid, maar dit is 'n kragtige en produktiewe in feitlik alle omstandighede met betrekking tot menslike samewerking. Leierskap is nie beperk tot bestuurders en amptelike titel-houers. inspirerende ander, om ander te help, maak 'n positiewe verskil aan iemand of iets - enige iemand kan 'n leier te wees. Leierskap is die mees doeltreffende en maklikste wanneer dit aanpasbaar. Ondersoek verskillende teorieë van leierskap - hulle mekaar bied aanpasbaar metodes, style, ens Etiek en integriteit is 'n ander belangrike aspek van leierskap, en soms is dit belangriker as aanpasbaarheid en tegniek. Verstaan ​​leierskap help ons 'n beter volgeling te wees, veral wanneer iemand is wat ons nodig het 'n bietjie hulp. Wat is die mees kragtige oppergesag van onderhandeling. Het jy 'n alternatief. In staat wees om weg te loop. Hierdie eenvoudige beginsel word dikwels geïgnoreer, veral omdat as kopers of verkopers ons almal is geneig om te fokus en fikseer op 'n enkele opsie, wat vinnig 'n afhanklikheid van dit skep, wat druk (insluitend tyd / sperdatum) produseer om 'n ooreenkoms, wat verswak eens ons posisie, en versterk die posisie van die ander kant. Struikel teorie help ons om te verstaan ​​hoekom ons fikseer op 'n enkele opsie, en waarom die oënskynlike wenslikheid van 'n enkele opsie toeneem. Sien die reëls van onderhandeling en ander onderhandeling wenke en tegnieke. Wat ook al jy wil koop of verkoop, sal hierdie idees dramaties verbeter jou resultate, en as jy wil koop of verkoop van 'n huis, het hulle weer ter waarde van duisende. Aristoteles se drie modi van oortuiging model, oor 2300 jaar gelede ontwikkel, bied 'n wonderlike eenvoudige en elegante manier om te verstaan ​​en effektiewe kommunikasie te verduidelik. Die teorie bestaan ​​uit drie elemente: Etos - die integriteit van die kommunikeerder. Patos - Die emosionele uitwerking (van kommunikeerder en boodskap) op die luisteraar / leser / gehoor. Logos - Die relevansie en krag van die boodskap inhoud. Of kommunikasie slaag of misluk, veral wanneer leierskap poog om mense te beïnvloed, is dit gewoonlik moontlik om te ontleed hoekom die gebruik van die drie modi van oorreding. Ons kan afsonderlik oorweeg kommunikasie uit die oogpunt van luister. Daar is 'n hele paar verskillende vlakke van Luister - wat wissel van nie regtig luister glad deur oplettend luister en uiteindelik tot fasiliterende luister. Hierdie en ander verskillende vlakke van luister behels: verskillende grade van empatie. verskillende motiewe (van jou, die luisteraar), en bied verskillende vlakke van doeltreffendheid en uitkomste. Mense gebruik selde die hoogste vlakke van luister, wat beteken dat in die algemeen al ons kommunikasie aansienlik verbeter kan word, ongeag hul doeleindes. Die maniere waarop ons luister is fundamenteel tot: die bereiking van wedersydse begrip, die oplossing van probleme en geskille, opaal konflik en spanning, koop, verkoop. en onderhandel. die bou van vertroue en verhoudings met die bestuur van, afrigting, wat lei, onderrig, en om ander te help, ouerskap, en die optimalisering van ons vennootskappe van alle soorte met ander mense. Die Kirkpatrick Leer Evaluering model bied 'n eenvoudige, vinnige, maklike en baie sterk struktuur vir die beplanning van alle vorme van onderrig, opleiding en ander ontwikkelings ingrypings, veral vir die ontwerp van insette wat meetbare uitkomste en resultate te lewer. Kirkpatrick se basiese teorie kan verstaan ​​word in net 'n paar minute, en kan baie situasies wat help individue, groepe en die hele organisasies te verander behels toegepas word. Struikel teorie en die sielkundige kontrak is addisioneel baie nuttig modelle en gereedskap in die beplanning en help ander deur verandering. Transaksionele Analise is 'n ongelooflike openbaring en nuttige metode vir begrip en verduidelik die kompleksiteit van menslike kommunikasie. Dit strek veral oor hoe mense reageer baie verskillende maniere om 'n bepaalde boodskap / situasie - en dat dit dikwels afhanklik van 'n persoon se gemoed en emosionele sekuriteit / krag op die oomblik. Kommunikasie en reaksies bevat dikwels ten minste twee verskillende betekenisse, byvoorbeeld ernstige en vermaaklike, hartseer en snaaks, beledigende en objektiewe, omgee en neerbuigend, of nalatig en respek, ens Transaksionele Analise bied 'n model vir die interpretasie van die verskillende betekenisse, en vir die bestuur mense se onvoorspelbare reaksies (insluitende ons eie) wat dikwels in die werkplek en ander verhoudings. Pareto se 80-20 teorie is baie nuttig vir probleemoplossing, besluitneming, afskaling, optimalisering, vaartbelyning, en alle vorme van evaluering en verandering, in besigheid, organisasies, en persoonlike lewe ook. Die Pareto beginsel is gebaseer op oneweredige verspreiding, dit wil sê dat in die meeste gevalle die oorgrote meerderheid van die gevolge / resultate is te danke aan 'n relatief klein persentasie van potensiële oorsake / opsies, byvoorbeeld: 20 van jou tyd bestee bereiking 80 van jou sukses ( die res van jou tyd is relatief onproduktiewe of vermors). Jy dra waarskynlik 20 van jou klere 80 van die tyd. En 80 van probleme ontstaan ​​as gevolg van dieselfde 20 oorsaaklike faktore. Pareto se teorie stel voor dat deur die begrip van hierdie verhouding effekte, in enige situasie, kan ons energie te optimaliseer of die effektiewe elemente te beskerm, en verminder of verwyder wat oneffektief is verhoog. Verstaan ​​jouself en hoe om jou prioriteite te verander deur die lewe. Verstaan ​​dit in ander. Onderrig en verken dit met ander. Verstaan ​​hoe om te motiveer en hou verband met mense van verskillende ouderdomme. Die Gene Byname Model (Baby Boomers, Generation X, ens) bied 'n verwante en fassinerende perspektief verskille tussen mense gebore in verskillende historiese tydperke, wat nuttig is vir ondersoek: Verstaan ​​jouself en hoe jy anders as mense gebore in ander dekades is. Verstaan ​​verhoudings en wedersydse persepsies onder mense gebore in verskillende dekades. Onderrig en en hierdie kwessies te verken met ander. Waardeer en verduidelik faktore wat die toepassing van ander teorieë van persoonlikheid en motivering dat geen historiese / kulturele aspek bevat kan verander (soveel doen nie). Bogenoemde Gene Byname model is 'n verfrissende manier om voor te stel en te verstaan ​​PLAAG Analise - omdat beide modelle behels oorweging van Politieke, omgewings-, maatskaplike en tegnologiese invloede. Akronieme is briljant en vermaaklike toestelle wat allerhande geleenthede bied om rente en vermaak voeg - en uiters impak en onthou waardigheid - om opleiding. skryf en aanbiedings. En die afkorting is net een van talle fassinerende taal toerisme-aantreklikhede en effekte. wat help om gesproke en geskrewe woorde te lewe. Businessballs bied ander nuttige woordelyste te: kyk byvoorbeeld die besigheid woordeboek en die lys van algemene Latynse terme - weer dit is super hulpbronne en inspirasie vir opleiding en kommunikasie in die meeste gevalle. toevoegings en updates Sien toevoegings en updates Argief vir meer materiaal en ewekansige blaai. Quizballs 422-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (13 Julie 2016) Quizballs 421-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (6 Julie 2016) Quizballs 420-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (29 Junie 2016) Quizballs 419-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (22 Junie 2016) ARK - 'n ewekansige daad van liefde - 'n akroniem wat lewens en wêrelde verander - (16 Junie 2016) Quizballs 418-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (16 Junie 2016) Quizballs 417-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (9 Junie 2016) Quizballs 416-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (3 Junie 2016) Quizballs 415-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (24 Mei 2016) Quizballs 414 - spesialis onderwerp quiz - Leicester Football en Leicestershire - (20 Mei 2016) Quizballs 413-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (19 Mei 2016) Quizballs 412-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (13 Mei 2016) Quizballs 411-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (5 mag 2016) Quizballs 410-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (29 April 2016) litotes en Meiose - ironies onder-verklaring - fassinerende toevoegings tot die grammatika / taal woordelys - (26 April 2016) Quizballs 408-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (21 April 2016) Quizballs 407-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (11 April 2016) Quizballs 406-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (4 April 2016) Quizballs 405-21 algemene kennis vrae en antwoorde - (31 Maart 2016 ) Quizballs 404-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (23 Maart 2016) Quizballs 403-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (17 Maart 2016) Quizballs 402-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (8 Maart 2016) Quizballs 401-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (4 Maart 2016) Quizballs 399-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (24 Februarie 2016) Quizballs 398-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (16 Februarie 2016) Quizballs 397-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (11 Februarie 2016) Quizballs 396-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (4 Februarie 2016) Quizballs 395-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (27 Januarie 2016) Quizballs 394-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (19 Januarie 2016 ) Quizballs 393-21 ​​algemene kennis vrae en antwoorde - (12 Januarie 2016) Quizballs 392-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (6 Januarie 2016) Quizballs 391-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (30 Desember 2015) Quizballs 390-25 algemene kennis vrae en antwoorde - (24 Desember 2015) Quizballs 388-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (10 Desember 2015) Universele Liefde - 'n merkwaardige gedig deur Maria Hennings Hunt - (9 Desember 2015) Quizballs 387-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (2 Desember 2015) Quizballs 386-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (24 November 2015) Quizballs 385-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (18 November 2015) Quizballs 384-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (12 November 2015) Quizballs 383-20 ​​algemene kennis vrae en antwoorde - (4 November 2015) Quizballs 382-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (30 Oktober 2015) Quizballs 381-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (21 Oktober 2015) Quizballs 380 - 20 algemene kennis vrae en antwoorde - (13 Oktober 2015) Quizballs 379-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (29 September 2015) Quizballs 378-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (23 September 2015) Quizballs 377-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (18 September 2015) Quizballs 376-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (10 September 2015) Quizballs 375-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (3 September 2015) Quizballs 374-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (27 Augustus 2015) Quizballs 373-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (21 Augustus 2015) Quizballs 372-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (13 Augustus 2015) Quizballs 371-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (6 Augustus 2015) Quizballs 370 - 20 algemene kennis vrae en antwoorde - (30 Julie 2015) Quizballs 369-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (22 Julie 2015) Quizballs 368-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (16 Julie 2015) Quizballs 367-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (8 Julie 2015) Quizballs 366-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (1 Julie 2015) Quizballs 365-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (25 Junie 2015) Quizballs 364-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (19 Junie 2015) Quizballs 363-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (11 Junie 2015) Quizballs 362-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (3 Junie 2015) Quizballs 361-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (28 Mei 2015) Quizballs 360 - 20 algemene kennis vrae en antwoorde - (21 Mei 2015) Quizballs 359-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (13 Mei 2015) Quizballs 358-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (6 Mei 2015) Quizballs 357-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (1 Mei 2015) Quizballs 356-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (21 April 2015) Quizballs 355-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (16 April 2015) Quizballs 354-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (8 April 2015) Quizballs 353-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (1 April 2015) Quizballs 352-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (25 Maart 2015) Quizballs 351-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (17 Maart 2015) Quizballs 350 - 20 algemene kennis vrae en antwoorde - (13 Maart 2015) Quizballs 349-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (4 Maart 2015) Quizballs 348-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (27 Februarie 2015) reflektiewe praktyk - geskiedenis, teorie, metodes , gereedskap, vir deurlopende professionele ontwikkeling (VPO) en algemene self-ontwikkeling - (25 Februarie 2015) Quizballs 347-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (18 Februarie 2015) Quizballs 346-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (12 Februarie 2015 ) Quizballs 345-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (5 Februarie 2015) Quizballs 344-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (28 Januarie 2015) Quizballs 343-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (22 Januarie 2015) Quizballs 342-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (14 Januarie 2015) Quizballs 341-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (7 Januarie 2015) Quizballs 340-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (31 Desember 2014) Quizballs 339 - (meestal Kersfees quiz) 20 algemene kennis vrae en antwoorde - (24 Desember 2014) Quizballs 238-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (17 Desember 2014) Quizballs 336-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (10 Desember 2014) Quizballs 335-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (4 Desember 2014) Quizballs 334-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (26 November 2014) Kombuis Gadget Icebreaker - 'n prettige inleiding oefen met variasies / potensiaal gebruik vir wyer toepassing - (26 November 2014) Quizballs 333-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (20 November 2014) Quizballs 332-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (13 November 2014) Quizballs 331-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (6 November 2014) POMO Akroniem - 'n kragtige, eenvoudige en baie en wyd van toepassing maxim vir beplanning en besluitneming van alle vorme - (3 November 2014) Quizballs 330-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (29 Oktober 2014) Quizballs 329-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (23 Oktober 2014) Organisasie / Struktuur Modellering game - om te help groepe te verstaan ​​en te verbeter werk strukture van alle soorte - ideaal vir organisatoriese ontwikkeling werkswinkels - (22 Oktober 2014) Quizballs 328-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (15 Oktober 2014) Quizballs 327-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (10 Oktober 2014) Meer Spanbou Spele en groepaktiwiteite - die begin van spanaktiwiteite bladsy 3, met vier wonderlike nuwe oefeninge - (9 Oktober 2014) Quizballs 326-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (2 Oktober 2014) Quizballs 325-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (24 September 2014) Quizballs 324-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (18 September 2014) Quizballs 323-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (10 September 2014) Quizballs 322-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (4 September 2014) Quizballs 321-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (27 Augustus 2014) Maatskappy Quiz Game Groepaktiwiteit - 'n groot soepel en eenvoudige groep oefening vir baie situasies - (27 Augustus 2014) 'n teenoorgestelde ironies betekenis van die span akroniem - 'n goeie manier om te stel / te bespreek dilemmas van teamwerk vs persoonlike behoeftes - (27 Augustus 2014) Quizballs 320-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (20 Augustus 2014) Een kleingeld Groepaktiwiteit - vir die bevordering van tyd-bestuur verandering - ( 18 Augustus 2014) Quizballs 319-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (13 Augustus 2014) Quizballs 318-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (7 Augustus 2014) Pangrams - insluitend die wonderlike Gaan na die put van die huweliksprobleme gans van deurrame beslag - (6 Augustus 2014) Quizballs 317-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (1 Augustus 2014) hoe om 'n skoenveter instruksies Oefening Bind - vir die opleiding van opwarming en leer hoe om prosesse en instruksies te ontwerp / inligting vir ander - (1 Augustus 2014) Quizballs 316-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (23 Julie 2014) Quizballs 315-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (17 Julie 2014) Quizballs 314-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (10 Julie 2014) Quizballs 312 - 20 algemene kennis vrae en antwoorde - (26 Junie 2014) Quizballs 310-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (11 Junie 2014) Quizballs 309-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (5 Junie 2014) Quizballs 308-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (29 Mei 2014) Quizballs 307-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (21 Mei 2014) Quizballs 306-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (15 Mei 2014) Quizballs 305-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (7 Mei 2014) Quizballs 304-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (1 Mei 2014) Quizballs 303-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (24 April 2014) Quizballs 302-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (17 April 2014) Quizballs 301 - 20 algemene kennis vrae en antwoorde - (10 April 2014) Quizballs 300-25 algemene kennis vrae en antwoorde - (3 April 2014) Quizballs 299-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (28 Maart 2014) Quizballs 298-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (20 Maart 2014) Quizballs 297-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (13 Maart 2014) Quizballs 290-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (24 Januarie 2014) SWSWSWN Akroniem - vir die verkoop, koue-roeping, besigheid, entrepreneurskap , en die lewe - (23 Januarie 2014) Quizballs 289-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (16 Januarie 2014) Quizballs 288-20 algemene kennis vrae en antwoorde - (9 Januarie 2014) Quizballs 287-20 algemene kennis vrae en antwoorde - ( 3 Januarie 2014) oor businessballs businessballs word gelei deur Alan Chapman, in Leicester, Engeland. Vir meer inligting sien: Die ontwikkeling van 'n inhoud Marketing Strategie Op soek na 'n inhoud bemarkingstrategie Jy vyf na die regte plek gekom skep. Maar, voordat ons grawe in, daar is 'n kritieke onderskeid jy moet verstaan: 'n inhoud bemarking strategie is nie dieselfde ding as 'n inhoud strategie. Terwyl mense gebruik dikwels hierdie terme afwisselend (wat verstaanbaar, aangesien die lyne is ietwat vaag), Robert Rose verduidelik die onderskeid in sy pos, Hoe inhoud strategie en inhoud Marketing is afsonderlike Maar Gekoppel: inhoud bemarkingstrategie: Inhoud bemarkers trek en die ontwikkeling van die groter storie wat 'n organisasie vertel. Hulle fokus op maniere om 'n gehoor te betrek, met behulp van inhoud om winsgewend gedrag ry. Inhoud strategie: Aan die ander kant, inhoud strategie put dieper in (in Kristina Halvorson se woorde) die skepping, publikasie, en bestuur van nuttige, bruikbare inhoud. Die inhoud Wrangler, Scott Abel. sê, inhoud strategie help jou inhoud as 'n besigheid bate bestuur. As jy op soek is na inligting oor die skep van 'n inhoud bemarkingstrategie. lees verder. Moet ek regtig nodig het om 'n inhoud bemarkingstrategie te skep Ja Soos ons vyf geleer deur ons jaarlikse ondersoek. nie net het jy 'n strategie nodig, jy moet ook dit te dokumenteer. Diegene met 'n gedokumenteerde inhoud bemarkingstrategie: is baie meer geneig hulself effektief op inhoud bemarking te oorweeg Voel aansienlik minder uitgedaag met elke aspek van die inhoud bemarking algemeen beskou hulself meer effektief in hul gebruik van al die inhoud bemarking taktiek en sosiale media kanale in staat was om te regverdig spandeer 'n hoër persentasie van hul begroting vir bemarking op die inhoud bemarking Maak jou eie inhoud bemarkingstrategie. Aflaai Die vereistes vir 'n Gedokumenteerde inhoud Marketing Strategie: 36 vrae beantwoord. Wat moet my inhoud bemarkingstrategie insluit Dink aan 'n inhoud bemarkingstrategie as 'n uiteensetting van jou sleutel besigheid en kliënte se behoeftes en 'n gedetailleerde plan vir hoe jy tevrede om hulle aan te spreek sal gebruik. Jou besigheid geval vir innoverende met inhoud bemarking:: Hoewel daar geen definitiewe templates vir die bou van 'n inhoud bemarkingstrategie elkeen sal uniek aan die besigheid wat dit skep is daar vyf komponente wat hulle algemeen sluit in Deur ons jou redes vir die skep van inhoud, die risiko's wat betrokke is, en jou visie van wat sukses sal lyk, jy is baie meer geneig om uitvoerende ondersteuning vir jou strategie te verkry en om toestemming om 'n fout hier en daar maak kry as jy uitvind wat die beste werk vir jou besigheid. Hier is meer: ​​Kry ons noodsaaklik beginnerskit: Bemeestering van die koop-in gesprek vir inhoud Marketing. Jou sakeplan vir die inhoud bemarking: Dit dek die doelwitte wat jy vir jou programinhoud, die unieke waarde wat jy op soek is na om voorsiening te maak deur middel van jou inhoud, en die besonderhede van jou besigheid model. Dit moet ook die struikelblokke en geleenthede wat jy kan teëkom uiteen te sit as jy jou plan uit te voer. Hier is meer: ​​Kry hulp bepaling van waar die inhoud bemarking pas nie in jou bemarkingsplan. Jou gehoor personas en inhoud kaarte: Dit is hier waar jy die spesifieke gehore vir wie jy die inhoud skep, wat hul behoeftes is beskryf, en wat die inhoud daarvan betrokkenheid siklus kan lyk. Jy kan ook na die kaart uit die inhoud wat jy kan lewer in hulle koper se reis ten einde hulle nader aan hul doelwitte te bereik. Hier is meer: ​​Kry 'n in-diepte kyk na hoe om te skep en te gebruik B2B koper personas. Jy kan ook hierdie vyf-stap gids oor die kartering van jou inhoud. Jou merk storie: Hier kenmerk jy jou inhoud bemarking in terme van wat idees en boodskappe wat jy wil om te kommunikeer, hoe dié boodskappe verskil van die kompetisie, en hoe jy sien die landskap ontwikkel sodra jy hulle gedeel met jou gehoor. Hier is meer: ​​Ontbloot die hart van jou merk storie met hierdie ses vrae. Jou kanaal plan: Dit moet die platforms wat jy sal gebruik om jou storie te vertel wat jou kriteria, prosesse, en doelwitte is vir elkeen en hoe jy dit sal verbind sodat hulle 'n samehangende merk gesprek te skep in te sluit. Hier is meer: ​​Vir meer insigte en advies, 'n blik op hoe om sosiale media te bou in jou inhoud bemarking prosesse. Don het t tyd om op te bou 'n volledige inhoud bemarkingstrategie Neem 'n blik op hoe jy die proses met 'n een-bladsy-plan kan vereenvoudig. Moet ek ons ​​inhoud bemarkingstrategie met ander spanne deel / departemente in my maatskappy Ons is voordelig vir almal in jou organisasie toegang gee tot jou inhoud bemarkingstrategie selfs diegene wat dalk nie direk betrokke is by die inhoud bemarking proses. Dit is veral krities in groot organisasies, want dit kan help om siled spanne op dieselfde bladsy, gedupliseer pogings te verminder, en verseker dat almal werk aan dieselfde inhoud doelwitte. Maar die deel van jou gedokumenteer strategie is ook goeie praktyk vir besighede wat net begin met inhoud bemarking, vir inhoud spanne wat staatmaak op interne of eksterne vakexperts, of vir maatskappye wat 'n deel van die inhoud skep en verspreiding proses uit te kontrakteer. Natuurlik, hoe jy jou strategie te kommunikeer, hang af van die struktuur en kultuur van jou organisasie. In sommige gevalle kan dit gepas om jou volledige dokumentasie deel wees. In ander gevalle kan dit meer sin om geteikende opsommings vir sekere belanghebbendes (byvoorbeeld besig bestuurders, of eksterne agentskappe), op grond van hoe jou inhoud bemarkingstrategie hul spesifieke rolle, prosesse, en doelwitte sal 'n impak te skep. In kort, oorweeg dit: Hoe kan jy die beginsels van die inhoud bemarking te gebruik om die inhoud bemarking regdeur jou organisasie Wat doen mense omgee mees Dit moet help om te bepaal watter komponente van jou inhoud bemarkingstrategie is mees geskikte om te deel met elke span. Hoe gereeld moet ek werk my inhoud bemarkingstrategie Sommige dele van jou strategie moet konsekwent bly, net soos jou inhoud bemarking program groei en ontwikkel, naamlik jou missie en die maatskappy se doelwitte. Trouens, hierdie twee dinge is so sleutel wat jy dalk wil om dit te sit op 'n Post-it nota sodat jy dit in die lig kan hou wanneer jy besig is op jou inhoud. (Byvoorbeeld, by CMI, gebruik ons ​​dit as deel van ons aanvaarding kriteria vir elke redaksionele inhoud voorlegging wat ons ontvang.) Dit sal egter ander aspekte van jou inhoud bemarkingstrategie waarskynlik baat vind by hersien en van tyd tot tyd opgedateer. Om te verseker dat jou inhoud bemarking program bly op die teiken, oorweeg herbesoek jou kanaal strategie, kern onderwerpe, en span op 'n jaarlikse grondslag of meer dikwels as jy maar net begin. Tred te hou met die nuutste innovasies vir die ontwikkeling van 'n inhoud bemarkingstrategie en die uitvoering van jou planne. Skryf in vir die inhoud bemarking Instituut en kry eerstehandse toegang tot die nuutste gereedskap, tegnieke, en insigte. Deel 1-strategie en beplanning: bestuur Nood gereedskap soos voor remediërende gebeurlikheidsbeplanning en 'n aangewese taakmag help diegene wat verantwoordelik is vir noodgevalle te voer kritieke take met selfvertroue, doeltreffend en effektief John W. Wright, John W. Ely en L. kritiek (voormalige Wright , Boots Bleshoenders werknemer) Blowout Adviseurs, John Wright Co Houston Hierdie artikel is die eerste paaiement van 'n reeks wat ontwerp is om te help operateurs verstaan ​​en te bestuur klap beheer en intervensie. Artikels sal geskryf deur individue uit verskillende maatskappye wat owerhede in 'n spesifieke veld en sal aangebied word in ongeveer die hier uiteengesit orde. Operateurs moet klap gebeurlikheidsplanne (BCPs) en klap taakmag (BTF) organisasies te klap beheer te fasiliteer. Verlies van ervare personeel gekombineer met 'n verhoogde regulatiewe toesig vereis dat operateurs versigtig beplan hoe om klap beheer te bewerkstellig. Daar is twee menings onder operateurs oor gedetailleerde gebeurlikheidsbeplanning. Diegene wat dit nog nooit nodig te verhoed dat die probleem met dowwe lof en lippediens. Diegene wat dit gebruik te sê dat 'n goeie organisasie en 'n goed vervaardigde plan is die sleutel tot sukses en meer belangrik as toerusting, teorie of individue. Onlangs het die oliebedryf is onder geweldige druk om meer doeltreffend te funksioneer, wat gelei het tot massiewe interne reorganisasie, desentralisasie met minder spesialiste en nader deel risiko met boor kontrakteurs en diens maatskappye. Gelukkig blowouts is minder algemeen, omdat gemodifiseerde maatskappy organisasies vervang verlore ervaring moeilik en onprakties, indien nie onmoontlik nie. Met die oog op kwessies van die omgewing en veiligheid in die gesig gestaar deur operateurs vandag, verloor ervaring maak dit noodsaaklik vir operateurs om gebeurlikheidsplanne besonderhede oor hoe klap beheer bestuur moet word op 'n korporatiewe of vlak, en in die plaaslike operasionele gebiede. Hierdie behoefte eerste weer na vore gekom in die Noordsee in 1990. Na 'n paar groot Noordsee slag outs oor sowat twee jaar, operateurs en regulerende owerhede het begin om weer noodreaksie evalueer beplan om te verseker dat lesse uit hierdie gebeure is opgeneem deur alle bedryfstelsel maatskappye. Hierdie studie het aangedui dat al die operateurs het planne om te reageer op onmiddellike nood van personeel ontruiming, brandbestryding, en oliestorting containment, maar min is bereid om vir die herstel van die beheer van 'n klap. Waarskynlikheid van 'n klap klein kan wees, maar gevolge kan katastrofies wees, is so bykomende BCPs en BTFs geïmplementeer. Operateurs en regulerende liggame is besig om strategieë aan algehele paraatheid te verhoog deur middel van gebeurlikheidsplanne spesifiek gemik op die herstel van die beheer van blowouts. Hierdie poging sluit oppervlak, onderzeese en sub oppervlak ingryping. Gebrek aan beplanning en swak bestuur het tot gevolg gehad dat toegewing verlies, verlies van 'n multi-goed platforms, verligting goed blowouts en ander ongelukke. 'N Goeie plan kan help vervang verlore ervaring. Operateurs moet 'n maatskappy se filosofie vir klap ingryping reaksie en bestuur, Fig eerste definieer. 1. Sal projekte plaaslik bestuur of deur 'n korporatiewe span plaaslike distrikte bestuur klap beheer bedrywighede en voortgaan normale bedrywighede sedert versekeringseise is oor die algemeen nie betaal totdat klap beheer projekte voltooi, hoe sal plaaslike distrikte te finansier en te hanteer potensieel enorme kapitale uitgawes Vrae soos hierdie ry die aanvanklike effektiwiteit en doeltreffendheid van klap beheer bedrywighede en die strategie agter hoe om voort te gaan. Strategie en filosofie gestruktureer moet word op 'n wêreldwye basis, maar op maat van elke bedryf gebied, afhangende van plaaslike hulpbronne en omvang van nood. Die belangrikheid van hierdie besluite moet gelyk wees aan, en gekoördineerde met ander korporatiewe krisis bestuurstrategieë wees soos dié vir groot oliestortings. Sodra voldoende ontwikkel, moet die strategie hersien en deur die topbestuur goedgekeur. Hierdie stap is van kritieke belang om te verseker dat goed deurdagte plaaslike planne kry nie gekortsluit word deur korporatiewe veto in 'n krisis. Suksesvolle beplanning en uitvoering van ingewikkelde klap ingryping bedrywighede vereis versigtige koördineer gespesialiseerde tegniese dissiplines. Die ontwikkeling van 'n strategie is 'n iteratiewe proses, wat vereis evaluering van alternatiewe, ontleding van risiko's en werkinge voor die bereiking van ooreenkoms tussen operateur, vennote en regulatoriese owerhede. Besluite te dra aansienlike veiligheid, omgewings - en ekonomiese implikasies. Persone of maatskappye wat verantwoordelik is vir ingryping kan voer met vertroue as daar behoorlike remediërende gebeurlikheidsbeplanning uitgevoer word. Blowouts en daaropvolgende intervensietegnieke inherent verskillende, maak dit onprakties om alle moontlikhede dek selfs in spesifieke planne en prosedures uitvoer. Maar, gestruktureerde riglyne met voorbeelde is noodsaaklik om te verhoed dat met uitsig op kritieke stappe in die ontwikkeling van 'n finale strategie vir klap beheer bedrywighede, waar baie besluite geneem word onder stresvolle omstandighede. Daar is twee BCP tipes, algemene en spesifieke. Algemene planne strategie handleidings sonder spesifieke goed of webwerf inligting wat verduidelik hoe 'n bepaalde operateur sal reageer op blowouts. Hulle word gebruik as 'n opleiding gids of werkboek vir die ontwikkeling van spesifieke planne. Spesifieke planne gebruik strategie van algemene planne vir spesifieke gebiede en klap scenario, en gaan deur die volledige intervensieproses op papier. Effektiewe BCPs moet die volgende insluit: Nood BTF bestuur-Organisasie en werk prioriteite beskrywings mobilisering Aanvanklike prosedures en instruksies Pre-kwalifikasie van kritiese toerusting, personeel, kontrakteurs en verskaffers data verkryging nodig vir webwerf sur vey en lêers Veiligheid, dokumentasie en oudits nood klassifikasie, risiko's en gevolge Algemene ingryping strategieë - verligting goed of oppervlak beheer Blowout scenario-definieer en te klassifiseer kritieke putte en strukture gebaseer op subjektiewe risiko-evaluering deur plaaslike bestuur en adviseurs. Spesifieke ingryping en strategiese identifiseer verligting goed en oppervlak behoeftes vir hipotetiese blowouts op kritieke strukture en eksplorasieboorgate. Logistiek en ondersteuning-detail en bron toerusting, materiaal en ser euwels vereistes gebaseer op scenario's en plaaslike vermoëns. planne boor en voltooiing prosedure oudits-Review en kritiek goed en risiko's, opsomming moontlike korrektiewe maatreëls, wat verwag geologie en reservoir voorwaardes. As dit moontlik is, boor rigs te gebruik hersien en goed beheer toerusting gelys. Klap voorkoming-Wel beheer inspeksies van deurlopende boor bedrywighede, lys resultate en aanbeveel korrektiewe aksie. Aanhangsel-items insluit nuttig as 'n klap plaasvind (wind rose, huidige data, oppervlak topografie kaarte, plaaslike waterbronne, ens). Reaksie planne moet insluit riglyne vir die bediening van ingryping BTF, en die mobilisering van of die aanwysing van 'n projekbestuurder. Klap ingryping projekte inhou spesiale probleme wat uniek is aan gevaarlike bedrywighede. Enige aantal klap scenario's en onvoorsiene uitdagings kan voorkom. BCPs is 'n pre-krisis beplanningsproses in te samel, gebaseer op bestaande ervaring, beskikbaar insette op aannames en strategie om onsekerheid te verminder. 'N Sistematiese beplanning strategie moet aanvaar om risiko's te evalueer. Die eerste prioriteit en enkele belangrikste faktor om te verseker suksesvolle klap ingryping is om 'n gefokusde span vinnig te organiseer en te bestuur die regte mengsel van operasionele en tegniese spesialiste. Die meeste probleme kan toegeskryf word aan wanopvattings en 'n gebrek aan kommunikasie, leierskap en ervaring, eerder as tegniese faktore. In 'n goed gestruktureerde BTF is die sleutel tot die beheer van blowouts. BTF organisasie is afhanklik van ligging, klap klassifikasie en ander faktore. Is dit 'n gelyktydige oppervlak en verligting goed operasie is dit 'n platform, in diep water is dit oliebesoedeling Wat is die projekbestuurder se agtergrond Wat onmiddellike hulpbronne beskikbaar Wat klap en verligting goed spesialiste sal gebruik Ondersteuning van ander voortgesette bedrywighede moet in ag geneem . Nag operasies op verligting putte of snubbing werk, moet logistieke, vervaardiging en instandhouding bedrywighede in ag geneem word. Taakmag lede moet uitsluitlik gewy word aan beheer klap en kan verligting nodig. Kritieke BTF spanlede moet vooraf gespesifiseerde vir elke distrik. Fig. 2 toon 'n BTF organisasiekaart vir gelyktydige oppervlak en ondergrondse klap beheer bedrywighede. A BTF mobilisering plan is nodig. Dit moet die volgende insluit wat 'n BTF (VP bedrywighede, areabestuurder, boor bestuurder) aktiveer. Die eerste stap is om die projekbestuurder kies en te mobiliseer n klap spesialiteit maatskappy. Sodra in plek, die projekbestuurder help in die keuse van en mobilisering van korporatiewe tegniese, verligting goed en diens maatskappy spesialiste. 'N Span is saamgestel om die klap situasie te ontleed en te bedink intervensiestrategie. Een keer 'n strategie gekies word, is die span en oor die hele organisasie herorganiseer om die taak uit te voer. Spesifiseer die beste maatskappy mense (lyn en navorsing) en spoor top buite kant spesialiste. Maak nou emosionele besluite. Hoor uit voorstelle en pryse verkoper. Kies 'n brandweerman, modder maatskappy, verligting goed spesialis en directional boor maatskappy, en logistiek en spesiale diens verskaffers. Vertel gekies maatskappye hulle is gekies en vereis dat hulle vooraf vergeleke. Pre-behoefte reëlings te versprei nodige aansporings en diens maatskappye aan te moedig om gebeurlikheidsplanne te maak. Dit verseker vinniger, beter besluite van gekwalifiseerde, gemotiveerde personeel. Tabel 1. Buitelandse webwerf opname data platform of struktuur skade hele situasie (stabiele of ontaard) wellhead en dirigent toestand (vertikale) wellhead toegang (maklik of moontlik) Puinverwydering vereis See diepte, sigbaarheid, strome en golwe Huidige weerstoestande Oppervlakte vaartuie op plek beskikbare oppervlakte toerusting Veiligheid en risiko oorwegings Blowing putte en boorgate aan die brand gesteek Blowout vloeistowwe en gasse Video van klap toestand en intensiteit Blowout vloeistof uitgang pad beskrywing borrel veer beskrywing (SUBSEA blowouts) Verhit bestraling skat besoedeling en opsomming oliestorting Bathymetry en vlak seismiese (1 myl . radius) Video en ROV inligting die volgende stap, na die organisering van die BTF, is beskrywing van die huidige situasie en die gebeure wat gelei het tot die klap. Dit vereis versigtige data-analise deur verskillende spesialiste, veral in ondergrondse of SUBSEA blowouts. Akkurate inligting is van kritieke belang, as 'n geskikte, tydige strategie moet bedink en geïmplementeer. Dit is beter om 'n paar dae spandeer die ontleding van data voor ingryping bedrywighede as om onmiddellik te reageer met aannames. Om ontleding te vergemaklik, sekere data moet vinnig versamel en behoorlik gedokumenteer terwyl die organisering van die taakmag. Dit kan verdeel word in twee funksies, kantoor en veld of webwerf opname. Onmiddellik na klap, is 'n webwerf opname wat nodig is om BTF vereistes en omvang van die skade, brand en omvang van besoedeling te bepaal. In die kantoor. Ingenieurs en tegnici kan begin opstel van data, sowel skedule en omvattende verslae oor gebeure wat gelei het tot die klap. werk dan installasie tekeninge, met die klem skade, veranderinge en gebiede waar opnames en data-insameling word vereis. Site opnames. Projekbestuurders moet 'n veiligheid koördineerder vertroud is met die platform of tuig so vinnig aan te stel as moontlik. Hy is verantwoordelik vir die versekering webwerf opname bemanning veiligheid en monitering van alle planne, aktiwiteite en veiligheidstoerusting voordat jy voortgaan. Aanvanklike kommer is vuur, giftige gas, ontploffing gevare (van opgehoopte brandbare gas, verwerking toerusting, brandstof en wellheads), struktuur stabiliteit (ontaard deur hitte en ontploffings), duik en ander gevare. Spanne kan nie in staat wees om weer in die platform of tuig onmiddellik na toestand vas te stel of data in te samel. Ervare brandbestryding en klap spanne moet gebruik word in opname-spanne en persone wat verantwoordelik is vir die koördinering van opnames en data verkryging moet genoem word in BCPs. Tabel 1 lyste webwerf opname data van 'n buitelandse klap. Main lêers. 'N Projek werk lêer moet alle relevante dokumentasie projek inkorporeer. Goed georganiseerd, duidelik gemerk en up to date lêers moet beskikbaar wees aan die taakmag wees ten alle tye. Afskrifte moet gemaak word van al die belangrike dokumente en bewaar in 'n aparte lêer in geval van verlies. Die werk lêer moet die volgende insluit: Korrespondensie met owerhede, vennote en versekeringsmaatskappye Vergaderings met owerhede, vennote en versekeringsmaatskappye Dokumentasie deur taak of projek verslae georganiseer in konsepvorm en goedgekeurde vorm, opgedateer en georganiseer deur hersiening programme en prosedures Projek verslae aanbieding materiaal. Veranderinge kan gemaak word aan bestaande dokument beheerstrukture te pas. Dokument beheer. 'N Groot klap ingryping projek haastig gereël in 'n paar dae saam met baie mense wat betrokke genereer honderde dokumente. Indien nie beheer van die begin af, kan dokumente verlore, ongeorganiseerd raak, laat, buite orde of hulle dalk nie die regte mense te kry. Dit beteken personeel mag nie die werk van dieselfde of jongste planne, die skep van 'n tegniese verwarring. Daarbenewens versekeringsmaatskappye, regering of regulerende agentskappe, gehalteversekering en veiligheid bestuurders, en die topbestuur van die bedryfsmaatskappy en vennote vereis sekere dokumente aan die groot besluite te neem. buite die taakmag verslae moet aangestuur deur dokument beheer. Dokument beheer sal hulle oordra met 'n formele TRANSMISSIE. Alle buite korrespondensie of verslae moet gemagtig word deur die projekbestuurder. Formele verslae uit ingehandig moet word vergaderings met mense van buite die taakmag deur middel van hierdie proses moet gaan voordat die vergadering. Ouditspoor. 'N Behoorlike ouditspoor moet opgestel word aan die begin van die projek voor dinge handuit ruk. 'N Dokument beheersentrum moet ingestel word om slegs die ingryping projek dien. Daar moet ten minste een persoon in die groep in staat onder staan ​​die dokumente wees, sodat hulle is gesorteer, oorgedra en korrek ingedien. Beheer verantwoordelikheid moet nie gelaat word om ongeskoolde klerke. Dokument beheer pligte sluit in: Maak seker dat dokumente gelewer, geregistreer en geliasseer Versprei dokumente te taakmag lede Handhaaf projek werk lêer Stel 'n depot indeks Help projekspan in dokument beheer te hou volledige lêers soek na vermiste dokumente Ander, soos vereis deur operateurs of omstandighede. Die BTF moet kyk na die kort termyn en konsentreer op onmiddellike probleme en huidige bedrywighede. Op groot blowouts, veral in gevalle van openbare ontruiming en besoedeling, moet operateurs noodreaksie kamers en nood groepe onafhanklik van BTFs vestig. Noodreaksie groep. Hierdie groep kyk na langtermyn planne, met besondere aandag aan al die ander aspekte van die nood, media koördinasie, plan kritiek en resensies. Noodreaksie groepe moet die sien en te oorweeg alternatiewe strategieë, beplan wat om te doen as die huidige planne werk nie. Dit moet 'n klein groepie van plaaslike en korporatiewe bestuurders met verteenwoordigers van die werk belang vennote wat gereeld met BTF projekbestuurder en klap adviseur. Ten minste een lid van die groep moet 'n sterk boor agtergrond het. Opsomming van die huidige en status, besoedeling en publisiteit Opsomming van die huidige BTF en goed beheer aktiwiteite Opsomming van lopende uitgawes en lang termyn koste voorspel 'n lys van huidige behoeftes en probleme 'n hersiening van die laaste vergadering, oorblywende: Vergaderings moet kort met georganiseerde agendas wat insluit vrae en aksiestappe Langtermyn resensie n nuwe lys van vrae en aksies Emergency Response Group en BTF opdragte gebaseer op nuwe lyste. Die eerste vier items is oor die algemeen aangebied deur BTF projekbestuurder en klap adviseur. Noodreaksie kamers moet al klap data wat verkry word deur die BTF en 'n afskrif van die projek werk lêer. Proeflopies. Na 'n plaaslike distrik pre pares n BCP en bepaal BTF lede, is 'n boor wat gebaseer is op 'n waarskynlike klap scenario uiteengesit in die BCP aanbeveel. Spesifieke omstandighede en data uit 'n werklike voor klap kan effektief gebruik word as die basis vir hierdie boor. Tegniese agtergrond kan verskaf word om bore realistiese maak. In een geval is BTF deelnemers vergader op 'n werksdag sonder vooraf kennisgewing en geen aanvanklike kennis dat dit 'n boor. Werklike video en foto's verkry uit 'n verlede klap gebruik. Omstandighede van daardie klap toegepas om 'n goed wat tans is boor. Die BCP geraadpleeg, en kontrakteur / verkoper oproep-outs is gemaak op grond van die aanvanklike mobilisering planne. Resensie. Kritiek sessie gehou na 'n boor. Insig verkry uit verhoor-lopies oor die plan, span doeltreffendheid, kritieke dienste, toerusting en materiaal beskikbaarheid is opgeneem in 'n iteratiewe proses. BCP en aanvanklike mobilisering planne verander volgens wat geleer word. Een keer 'n BTF georganiseer en soveel relevante data moontlik is versamel, kan die span verskeie ingrypings te evalueer. Elke alternatiewe en kritiese faktore vir die maak van vergelykings moet verstaan ​​word deur die span. Implementering. Sodra ingryping opsies is ontleed en 'n plan van aksie gekies, moet die BTF word herorganiseer om die plan met behulp van beskikbare hulpbronne te implementeer. Dit beteken organiseer verskeie klein, sub-taakmagte (oppervlak en verligting goed) vir gedetailleerde beplanning, verkryging toerusting, verandering en vervaardiging, operasies, doodmaak prosedures, veiligheid, dokumentasie en administrasie. Baie klap probleme kan teruggevoer word na swak aanvanklike besluite. Pre beplanning vermy mededingende druk en persoonlike aanhegsels, sodat operateurs tyd om mededingende voorstelle te hersien. Terwyl resensies is aan die gang, is 'n georganiseerde span reeds beweeg na 'n moontlike oplossing. Voorbeeld reaksie. Kuwait 1991, die grootste klap beheer operasie in die geskiedenis, was vooraf beplan. In Oktober 1990, Kuwait Oil Co (KOC) erken dat Irak olie putte sal opblazen. BCPs gemaak in die Houston kantore van O Brien-Goins-Simpson. KOC s boor bestuurder Saud Al Nashmi was BTF projekbestuurder, en Larry H. kritiek was klap adviseur. Planne gebaseer op 'n paar scenario's gelys vereis dienste, materiaal en toerusting. Klap beheer begrotings is reggemaak het en ook kontrakte onderhandel en onderteken met 'n kritiese diens, lewering en ondersteuning verkopers voor Irak opgeblaas die putte in die einde van Februarie 1991 Doeltreffendheid van pre beplanning pogings is gedemonstreer deur die beperking van al 698 blowouts tussen 4 Maart en November 8 1991 (250 dae). Logistiek. Die swak skakel in mees klap beheer bedrywighede is logistiek en ondersteuning. Gebeurlikheidsplanne wat detail nodig, en 'n bron nodige materiaal, toerusting en dienste van pre-gekontrakteerde verskaffers naby die klap is die sleutel tot die oorwinning van hierdie padblokkade. Vervoer, kommunikasie, finansiële aspekte en kontraktuele kwessies hersien. Huidige status van klap versekering, insluitend vereistes, aansoek en potensiaal vir 'n verminderde premies word ook gedek. Volgende artikel Kletz, Trevor VK Instituut van Chemiese Ingenieurs, p. 180. John W. Wright is die president van John Wright Co 'n ingenieursfirma verskaffing klap ingryping en beheer werk verligting goed beplanning, uitvoering en toesig dienste en algemene kontraktering vir goed verlating of re-entry. Hy het by Schlumberger Offshore Services in 1979 en later geslaag Eastman-Christensen verligting Wen spanne 1986-1989 voor die vorming van sy eie maatskappy. Hy het verskeie referate op verligting-putte, presisie rigting boor en wissel outeur. Mnr Wright het 'n BS in Meganiese Ingenieurswese aan die Texas A M Universiteit. John W. Ely is 'n klap adviseur verbonde aan John Wright Co Hy gevorm Ely and Associates in 1991 om te konsentreer op verbreking ontwerp, gehalte beheer en toesig. Hy het begin werk met Halliburton in 1965. Hy ontwikkel 'brekingsvloeistowwe, het gedien as tegniese adviseur en opleiding onder toesig en bedrywighede dood wêreldwyd. Hy het by Nowsco Dienste, in 1980, soos ingenieurswese bestuurder van R D en produkte. In 1985, Ely het stimulasie tegnologie VP vir Holditch and Associates. Mnr Ely het 'n BS-graad in chemie van Oklahoma State University. L. kritiek is 'n voormalige werknemer John Wright Company.


No comments:

Post a Comment