Sunday, September 18, 2016

Fx Raad Mpc

sorgekind geskryf: Hi ouens nog 'n vraag oor die mpc2k XL. Dink jy die fx raad dit die geld werd is, is die vertraging synchable om BPM kan ek moduleer die parameter in realtime, met moontlikheid van 'n eksterne midi kontroleerder en indien ja, wat oor die registrasie van daardie CC in die sequencer, soos die registrasie van die realtime opstel van die fx paramters is dit die moeite werd om die geld hoeveel praat ons is dit die moeite werd 100 dollar, miskien ja. die gevolge daarvan is nie regtig baie goed. Hy is regtig heeltemal gedateer. Maar dit voeg 'n ander funksie om die MBK dat ek graag. hoofsaaklik gebruik ek die parametriese EQ. Ek sou nooit betaal daardie mal 300 dollar pryse ooit. die vertraging, hmmm. Ek glo dit is BPM synchable ja. Ek kan nie 100 persent seker wees, want ek gebruik dit selde. dit s waarskynlik 'n jaar sedert ek selfs dien effekte aangeraak. Ek dont dink die params van die eb16 is beheerbaar via midi of enige ander ding. hulle is 'n stel en vergeet tipe ding. Ek glo die nie eb16 laaglaatfilter is al. Mnr boemelen geskryf: sorgekind geskryf: Hi ouens nog 'n vraag oor die mpc2k XL. Dink jy die fx raad dit die geld werd is, is die vertraging synchable om BPM kan ek moduleer die parameter in realtime, met moontlikheid van 'n eksterne midi kontroleerder en indien ja, wat oor die registrasie van daardie CC in die sequencer, soos die registrasie van die realtime opstel van die fx paramters is dit die moeite werd om die geld hoeveel praat ons is dit die moeite werd 100 dollar, miskien ja. die gevolge daarvan is nie regtig baie goed. Hy is regtig heeltemal gedateer. Maar dit voeg 'n ander funksie om die MBK dat ek graag. hoofsaaklik gebruik ek die parametriese EQ. Ek sou nooit betaal daardie mal 300 dollar pryse ooit. die vertraging, hmmm. Ek glo dit is BPM synchable ja. Ek kan nie 100 persent seker wees, want ek gebruik dit selde. dit s waarskynlik 'n jaar sedert ek selfs dien effekte aangeraak. Ek dont dink die params van die eb16 is beheerbaar via midi of enige ander ding. hulle is 'n stel en vergeet tipe ding. Ek glo die nie eb16 laaglaatfilter is al. Ooreengekom, nie die moeite werd 300 dollar, maar ek dink die moeite werd 100 dollar Ek hou van die EQ en vertragings op dit vrede geword. Vry 25 Februarie 2005 Plek. LEEF in Brighton UK Gear MPC60, MPC2000XL, S950 en SP12 Turbo dankie vir die insette. meer gelukkig as ooit om 'n groot vermenging lessenaar Ek sal slaan die fx raad en verwerk die klanke met die slinger in die menger het. Ek kan BPM sync my eksterne vertragings en die Hall wat werklik belangrik is vir my, sodat ek m nie eers die moeite met die opsionele fx raad. Ek wonder of ek net CC data outomatisering kan rekord op 'n MBK miditrack (my raaiskoot is dat dit werk, hoekom dit shouldn t), so ek kon 'n midi kontroleerder gebruik om te sê moduleer die parameters van 'n galm eenheid, teken dié CC modulasies en speel dit terug van die MBK, stuur midi om die rek-eenheid, sodat ek kan heeltemal oor te slaan die rekenaar, maar het nog automatiseerbaar fx sweeps - 'n moet vir my dub dinge. Aangesluit . Tue 27 Desember 2011 sorgekind geskryf: Ek wonder of ek net CC data outomatisering kan rekord op 'n MBK miditrack (my raaiskoot is dat dit werk, hoekom dit shouldn t), so ek kon 'n midi kontroleerder gebruik om te sê moduleer die parameters van 'n galm eenheid, teken dié CC modulasies en speel dit terug van die MBK, stuur midi om die rek-eenheid, sodat ek kan heeltemal oor te slaan die rekenaar, maar het nog automatiseerbaar fx vee ja jy kan dit doen - dis wat die MBK is ontwerp vir. nie met die interne fx al. JA as jy hierdie dinge reeds, dan is dit die beste oplossing. ja die eb16 is lekker, want dit herlaai jou fx instellings egter dit is die belangrikste bonus. jy kan net skryf of die instellings op die eksterne effekte eenhede te red as dit nodig is as 'n tydelike oplossing. As jou eksterne effekte params wat gebruik kan tweaked via midi CC. dit kan volgorde met die MBK. Ek stel voor doen elke knop / param outomatisering op dit se eie menger spoor sowel sodat jy kan stom en inschakelt dit later op. 'N MPC2000 (nie die XL, kan julle ook vertel deur die hitte vents in die regter boonste hoek en die vaste skerm en die volume en rekord knoppies op die boonste linker kant en die draf inbel is wit, nie swart) met 'n goed gedra boekies. Kom nie t dit maak jou warm voel daarin 'n kraak het om dit in hierdie pos d het. Onlangs het ek my hande op 'n EB16 FX raad vir my MPC2000XL. I D bekyk een vir 'n rukkie (pretty much vandat ek het my MBK sowat 10 jaar gelede), maar a) nooit die besteebare inkomste het en / of b) is van mening dat my vaardighede wat nodig is om strenger wees voordat ek 'n paar ekstras gekoop. In elk geval, in 'n oomblik van hubris en oortollige kontant het ek besluit om te spring in die diepkant en gryp een van 'n paar Franse man op eBay. En ek moet sê dit het 'n baie waardevolle belegging is. Vir diegene wat Don weer relatief skaars deesdae (maar nie so skaars soos die MFC42 filter uitbreiding). Die meenthuis bied 4 diskrete FX busse. 2 waarvan slegs vir galm stuur. Die eerste twee effekte busse is multi-effekte eenhede wat 'n kombinasie van ondergang, parametriese filter, modulasie, vertraging en galm voorsien. Elkeen van hierdie effekte kan individueel aan - en afgeskakel en sluit in 'n redelik wye reeks van modifiable parameters en instellings. 'N Finale MIX stadium op die multi-effekte busse maak ook voorsiening vir 'n verskeidenheid van routing opsies (sodat jy kan gaan van modulasie in galm of galm in modulasie ens). Die effekte is toeganklik deur middel van die MBK menger venster en individuele boekies kan op enige van die vier busse gestuur word aan wisselende grade dit is, kan jy die bedrag van 'n gesonde gestuur van 'n pad na elke bus te beheer. Alles in ag genome, terwyl nie vergelykbaar met die uitgebreide gevolge routing en opsies wat beskikbaar is in 'n DAW soos logika, is dit tog 'n baie buigsame instrument vir manipuleer klanke as jy produseer. Van besondere is die frekwensie modulasie wat beskikbaar is op die parametriese EQ module is. Dit tree baie soos 'n Phaser en jy in staat is om die diepte van die modulasie asook die breedte Q en koers vir beide die laer middel en boonste middel frekwensiebande te pas. Die resultate is 'n baie mooi klinkende Spacey-heid en phasey warmte in die midrange. Elkeen van die gevolge is wholely bruikbare, in die algemeen, maar daar is 'n paar beperkinge. As gevolg van die groepering van 'n spesifieke effek, kan dit dikwels 'n of / of besluit oor watter effek om aansoek te doen nie. Byvoorbeeld, kan jy t gebruik beide die roterende spreker nydigheid en die Flanger op dieselfde uitwerking Buss (nie dat jy sal waarskynlik wil hê na). So, maak dit jou 'n beter produsent Wel, nee. Jy t 'n slegte ding, reg O ja, en hier is 'n video van die lelike gedrog wat die MPC2000XL SE2 wat, as jy die verskriklike musiek kan staan ​​vir 'n lang genoeg, wys jou die EB16 wanneer dit geïnstalleer is. BTW: Hoe maak jy Lady Gaga kwaad Poke haar gesig. Akai MPC 2000 en 2000 XL EB16 effekte FX raad. Werk ook met die S3000XL en die S2000-eenhede. Die multi-effekte kanale bied ondergang, EQ, ring modulasie, 'n keuse van modulasie effekte wat koor, infasering, flan, toonhoogte verskuiwing, en draai spreker nydigheid, asook eggo / vertraging en galm sluit. Die galm-net kanale voeg 2 addisionele Hall vir 'n totaal van 4 onafhanklike Hall. Alle EB16 effekte is omvattend bewerkbaar en persoonlike multi-effekte konfigurasies kan gestoor word in 50 uitwerking presets. 'N Bykomende 50 presets gereserveer net vir Hall. Hoewel die EB16 skouspelagtige effekte kan byvoeg by enkele programme, sy ware krag kom na vore wanneer dit gebruik word in Multi modus. Hier is dit is ingestel as vier verwerkers, elk met sy eie effekte bus. Elke Multi modus Deel kan verslaan, met sy eie onafhanklike stuur vlak, om een ​​van die verwerkers. Op hierdie manier, 'n hele multitimbral samestelling, kompleet met mengsel en effekte, kan geheel en al in die digitale domein uitgevoer en gelei deur die digitale uitgange direk na DAT of om 'n Akai digitale skyf blokfluit. Akai Professionele Tomcat analoog drum machine Tom Cat - BNIB - BM Akai MPC2000XL Blou / Geel Pads / 7 Poskodes monsters Musiek Produk Sentrum Drum Machine


No comments:

Post a Comment